Στη δική μας πόλη, αν δείτε τι έμεινε από την παλιά εποχή, το κτήριο του 1ου Γυμνασίου της Καβάλας ξεχωρίζει.

Το σχολείο μας

KTIRIO EX 012Από το Google Earth

googlestrΑπό το Google Street View

Πρόσφατα άρθρα

Σύνδεση

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας one guest και κανένα μέλος

Η Τρίτη τάξη του σχολείου μας, στις 11 Νοεμβρίου, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη  στο Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων. Όλοι  περιμέναμε αυτή την εκδρομή με λαχτάρα και ανυπομονησία, μετρώντας αντίστροφα τις μέρες ,τις ώρες και τα λεπτά.

Επιτέλους, έφτασε η καταπληκτική μέρα!!!  Νωρίς, νωρίς ξεκινήσαμε να απολαμβάνουμε το όνειρό  μας που γινόταν πραγματικότητα, ενθουσιασμένοι. Μετά από πολύωρη και ευχάριστη διαδρομή φτάσαμε στον προορισμό μας.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας παρακολουθήσαμε την εξαιρετική κωμωδία του Francis Veber ‘’Δείπνο ηλιθίων’’ στο θέατρο Κάππα, με πρωταγωνιστές τον Σπύρο Παπαδόπουλο και τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη. Ήταν μια παράσταση με πολύ χιούμορ που μας έκανε να γελάσουμε και να διασκεδάσουμε.

Την επόμενη μέρα  έγινε η ξενάγηση στην περιοχή της Ακρόπολης. Εκεί θαυμάσαμε τα Προπύλαια, το ναό της Αθηνάς Νίκης, το Ερέχθειο και τον Παρθενώνα, τα αξιοθαύμαστα αυτά έργα την αρχαίων Ελλήνων. Για μια στιγμή, πάνω στον βράχο της Ακρόπολης νιώσαμε σαν να ζούμε στην Αρχαία Αθήνα. Επίσης μείναμε έκπληκτοι από το Μουσείο της Ακρόπολης και συγκεκριμένα από την αίθουσα του Παρθενώνα που βρίσκεται στο ανώτατο επίπεδο του μουσείου. Αυτή η επίσκεψη μας βοήθησε να συνειδητοποιήσουμε τη μοναδικότητα του ελληνισμού και την αξία της κληρονομιάς που μας άφησαν οι αρχαίοι πρόγονοί μας. Αφού ολοκληρώθηκε η ξενάγηση σε εκείνο τον χώρο, κατευθυνθήκαμε όλοι μαζί προς το Μοναστηράκι!

Το απόγευμα της Παρασκευής πραγματοποιήσαμε τον πρωταρχικό μας στόχο και επισκεφτήκαμε τη Βουλή των Ελλήνων. Ξεναγηθήκαμε στον χώρο, πληροφορηθήκαμε για το κτίριο, την ιστορία του, για το πολίτευμα από την αρχαία έως και τη σύγχρονη εποχή. Στη συνέχεια οδηγηθήκαμε στον χώρο συνεδριάσεων των βουλευτών. Εκεί ενημερωθήκαμε για τη διαδικασία των συνεδριάσεων, για τα κόμματα αλλά και για την κατανομή των βουλευτών στον χώρο. Το  σημαντικότερο και ευχάριστο για όλους μας ήταν η στιγμή που καθίσαμε στα έδρανα των βουλευτών που μας εκπροσωπούν. Φύγαμε γεμάτοι εντυπώσεις, χαρά και ελπίδα ότι μπορεί κάποτε να καθίσουμε και εμείς στα έδρανα αυτά ως βουλευτές

Την τελευταία μέρα της εκδρομής μας επισκεφθήκαμε στο Ευγενίδειο Ίδρυμα, το Πλανητάριο. Παρακολουθήσαμε μια ταινία στον τεράστιο θόλο της αίθουσας με τίτλο "Ζωή στο Σύμπαν". Η προβολή μας έδινε την εντύπωση ότι αποτελούμε κι εμείς μέρος του θεάματος και ότι «αιωρούμαστε» μέσα στο διάστημα .

Τα καλά κάποτε όμως τελειώνουν….. μένει η εμπειρία. Το ταξίδι έφτασε στο τέλος του,  όμως δεν υπάρχει περίπτωση να σβηστεί από τις μνήμες μας!!!  Ήταν πραγματικά ένα  ξεχωριστό, συναρπαστικό και μοναδικό τριήμερο για όλους μας!

Το κείμενο έγραψε η μαθήτρια Ιωακειμίδου Αθηνά

01/12
start stop bwd fwd

Copyright © 2024 1ο Γυμνάσιο Καβάλας Rights Reserved.