Στη δική μας πόλη, αν δείτε τι έμεινε από την παλιά εποχή, το κτήριο του 1ου Γυμνασίου της Καβάλας ξεχωρίζει.

Το σχολείο μας

KTIRIO EX 012Από το Google Earth

googlestrΑπό το Google Street View

Πρόσφατα άρθρα

Σύνδεση

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 3 guests και κανένα μέλος

IMG 0486 Στις 14 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η τετραήμερη εκδρομή των πολιτιστικών προγραμμάτων στο υπέροχο νησί της Κέρκυρας.

Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί με μεγάλη χαρά και όρεξη για ταξίδι. Όταν φτάσαμε στα Ιωάννινα θαυμάσαμε την πόλη και πήγαμε στο νησάκι όπου ξεναγηθήκαμε στο μουσείο του Αλή Πασά.  Το βράδυ φτάσαμε στο νησί και πήγαμε στο ξενοδοχείο.

Την επόμενη ημέρα επισκεφτήκαμε το Αχίλλειο και μετά τον Μον Ρεπό με τους υπέροχους κήπους. Εκεί ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο. Αφού βγάλαμε φωτογραφίες με φόντο το περίφημο Ποντικονήσι,  πήγαμε στο μουσείο Ασιατικής τέχνης και θαυμάσαμε τα υπέροχα έργα των πολιτισμών της Ασίας. Μετά από μια τόσο γεμάτη μέρα ξεκουραστήκαμε και ύστερα ετοιμαστήκαμε για τη βραδινή μας έξοδο.

Την τρίτη ημέρα πήγαμε στην παλιά πόλη της Κέρκυρας και περάσαμε έξω από το σπίτι του Δ. Σολωμού. Επισκεφτήκαμε το Παλιό Φρούριο με τους δυο χαρακτηριστικούς του λόφους (Κορυφαί), τις βενετσιάνικες φυλακές, το ναό Αγίου Γεωργίου και άλλα ενδιαφέροντα αξιοθέατα.Ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε το Casa Parlante που είναι ένα "ζωντανό μουσείο" στην παλιά πόλη.Κάναμε βόλτα με παΐτόνια και γνωρίσαμε την πόλη της Κέρκυρας. Αργότερα, περπατήσαμε ανάμεσα στα καντούνια της πόλης, και πήγαμε στα τουριστικά μαγαζάκια.

Την τελευταία ημέρα φύγαμε και με λύπη αφήσαμε αυτό το μαγευτικό μέρος. Το μεσημέρι σταματήσαμε στο Μέτσοβο απολαμβάνοντας το πράσινο αυτής της περιοχής. Αφού βράδιασε, γυρίσαμε πίσω στην Καβάλα με πολλές αναμνήσεις από όμορφες στιγμές.

Το κείμενο έγραψε η μαθήτρια Μανώλη-Δαλέλου Κυριακή

01/17
start stop bwd fwd

Copyright © 2024 1ο Γυμνάσιο Καβάλας Rights Reserved.